onsdag 11 maj 2011

I want it that way

Jag vill:
1, Att skolan ska ta slut
2, Att alla lärare inser att vi har för mycket prov och inlämningar nu och ta bort några!
3, Att Backstreet Boys ska spela i Göteborg billigt och jag får as bra biljetter och dom ser ut som dom gjorde när dom var populära.
4, Att min ergonomi skrivs medans jag skriver här.

Men så där kommer det aldrig vara... Skolan kommer aldrig sluta, lärarna är för lärareiga, ja Backstreet boys kommer aldrig komma ... Och jag kollade det har inte blivit ett ord till sedan jag började skriva det här... Så nu har jag 4 inlämningar, 1 prov och 3 grupparbeten! Och så ska jag säga att jag denna vecka har gjort Matte prov och Spanska prov och resten av veckan ska ett grupparbete och en inlämning vara klar... Dags att PLUGGA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar