söndag 24 april 2011

Gött med lov eller inte det är frågan jag ställer mig...

Okej lovet började bra! Men sen dess har det bara gått utför visst haft as goa stunder med kompisarna och så men seriöst ur mycket värre kan det bli än såhär? Jag har förlorat och begravt dom jag levde för dom finns överallt påminner mig om att inte glömma dem. Jag har inte ens klarat av att ta bort skålarna med vatten och mat från mitt rum det är liksom för svårt för jobbigt att acceptera det ... Som grädde på moset har jag haft ont i magen konstant sedan i onsdagskväll...Nu kan jag knappt gå sedan vi spelade fotboll igår jag slog i tårna sååå jävla hårt har väl brutit dom allihopa. Men haft as kul oxå! Varit  slottskogen firat påsk och (tältat ingen kommentar...) Och värdret helt fantastiskt! Nu ska jag packa ihop mej och dra till campingen! Där ska det bli städ och massa PLUGG! Har teater förställning i kungälv på torsdag HJÄLP! Och glömt mitt spanska NP i skolan så va fan ska jag gö kommer sänka mej i spanska känner det på mig (eller kanske bara hysteriska jag som tror det men ändå ^^)

Puss och Kram, Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar