måndag 25 april 2011

Skola nu e det inte sommarlov?



Ja detta lov har som alla andra lov varit alltför kort! Fast ändå har känslan av sommarlov legat i den ca 20 grader stekheta luften. Men imon är det slut på det goa livet och tillbaka till zombiland (skol livet). Kom hem idag från landet åkte dock i går så var inte så länge... Men städade lite satt vid havet och läste i solen helt magiskt! Tyst varmt ensamt ingen som vet att man sitter uppe på berget och tvingar en att komma ner. Om man kunde stanna tiden så hade jag fan nog fortfarande satt och läst uppe på ett berg vid havet.
(bild förklaringar! 1, Panik bild har föreställning på torsdag dock inte i denna lokal förens den 13 men ändå... bilden är från förra pjäsen. 2, havet vid örn förra året. 3, så såg jag ut för ett år sedan väldigt exakt ett år sedan faktiskt hmm ja ingen riktig kommentar på det ... )

Spelade golf när jag kom hem oxå första rundan på 5år jag kom 2:a i familjen fast lyckades hamna i: bunkern, vattenhinder, lavin, sidohinder och utanför banan jag måste säga att jag är riktigt nöjd med min insatts! Nu ska jag sova god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar