onsdag 16 mars 2011

Fysik, intagningsprov, sp-plugg = Stress!

Ja de har varit lite stressigt de senaste har haft No-NP i huvudet länge men nu är det nästan över! Kände att det blev lite improvisation på vissa rymden frågor men annars tror jag de gick ganska bra faktiskt. Sen var jag ju på intagnings test/prov idag var jätte nervös men träffade massa folk där och det gick ganska bra hoppas jag. Det är massa som sökt så detta måste ha gått bra kommer aldrig acceptera att inte komma in det skulle göra sönder min dröm nu har jag chansen att göra något jag gillar!

Nu borde jag plugga spanska fast fastnade vid facebook -.- Nu ska jag nog plugga prov imon ju! " Mi amiga es tonta" Grymt använd bar mening på sp. Man kan ju gissa vad det betyder! Bild på mitt fina gamla smeknamn tänkte de kunde vara kul har brist på bilder på skoldatan! Juste funderade på att ha veckans Romeo istället för babe hm får suga på den karamellen till någon gång^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar