måndag 14 mars 2011

Plugg och gym det är livet?!

Ja När jag vaknade i morse var jag helt okej taggad på skolan fast kanske är för att måndagar har så softa lektioner?! I mon blir det sen dag till halv fyra men men blir väl bra blir massa plugg i mon med man har ju NP- No på onsdag och Sp prov på torsdag jippi! Idag skulle jag träna Zumba men kom sent fick springa 50 min!!! Haha var as nöjd sprang lite över 6 km brände ca 378 kalorier sprang typ 5 min joggade 5 mina axlar klarade inte mer! trodde jag skulle dö är ett tag det gör as ont! Kanske dags att ringa sjukgymnasten igen? I mon skippar jag teatern för att lilla Klara Lara fyller hela 16 år! Det ska firas med middag på stan ska bli kul! Grattis Klara! Japp detta firas oxå med fina bilder från förskolan. Och en bild på mej och en bok som jag hade tänkt att läsa nu ses ;)

1 kommentar: