söndag 27 mars 2011

Paranormal activity 2!


Hej nu är det söndag det innebär att man nästan kan räkna timmarna tills man måste sitta i skolbänken igen... Igår var Maja, Lisa, Rasmus, Stefan, Elias, Mikael och Hannes här och vi såg på Paranormal activity 2! Den var inte överdrivet läskig. Men att ha Lisa och Rasmus bredvid sig gjorde det as läskigt Rasmus som skrik och kollade knappt och Lisa som kramade sönder mig och nästan skakade ibland riktigt kul att sitta i mitten! Innan vi var hos mej var vi i stan och strosade jag köpte ett par tränings leggings och innan jag var i stan var jag med mamma på en utförsäljning och köpte en skjorta! Efter stan var vi på lillegårds skolgård och upplevde gamla lekar medan vi väntade på bussen. Det blev bland annat: snurrgunga, klätterställning, lava stenen och ett två tre röttljus. På videorna ser en ny lek fina dans steg till väggen leken. Nu ska jag läsa hare bra!

1 kommentar:

  1. Fan Lina, nu förstörde du min image som tuffing:( ;)

    SvaraRadera